Tuesday, February 8, 2011

My new blog!!

assalamualaikum...

haii sume..arini aku sgt la teruje coz aku da buat blog yg bru..yippiiee!!!"N" knpe aku wt blog yg bru adalah krne blog aku yg lme tu agak gile!!! ok lupe kn blog itu..so skunk semangat aku mule mencapai takat suhu didih yg paling impak maksima utk kembali memBLOGkan diriku ini..punye la teruje kn!!!

ok fistly kite start dgn story psl TAHUN BARU 2011 yg da masuk bulan kedua pn..cm xcaya an..cpt tol mse b'lalu..aku pn xcaya sbnr nye tp nk wt cmne itulah kenyataan..skunk mse b'lalu dgn pantas dan tuntas ceh nk jgk!!haha..

erm spnjang aku msk blaja blk nie sume nye ok r..tp xtau la lps2 nie an..arap ok la smp abes sem nie..aku t'sgt la xsaba nk abes blaja tp an ase cm takut lak ble pk kne praktikal sorunk2 sem dpn..takot woo..aku bkn nye hebat sal ntwrk nie..cmne la kn..hey arap2 dpt la company yg ok..hurm b'cite sal prktikal nie aku  xusha2 lg company yg sesuai tok kos aku..hey nad2 ape nk jd ko nie..mmg lengai!

okay la korunk aku pn byk bnde ag nk kne wt nie..esk ade kuiz tp smp skunk kje on9 je..so time tok study plak eh kengkwn..bye^_^

p/s: tetibe je rndu kt biha,diah,wawa,iza, ied, pija n mek..ble la dpt jmp korunk..sedey ble ingt tyme kua bjimba sme2 lu..uwwaaa!!! 




No comments:

Post a Comment